Malay Chinese (Simplified) English Hindi
 

A- A A+
 
hijau
birumerah
  

Pencapaian Piagam Pelanggan 2013 (Suku Tahun Kedua)

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2014 (SUKU TAHUN KEDUA)

 Bil   Perkhidmatan    Pematuhan kepada jangka
masa / standard piagam pelanggan 
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard
piagam pelanggan
Jumlah
 Perkhidmatan 
yang
diberikan
Bilangan
pematuhan
kepada
standard
 Ketidakpatuhan
kepada jangka 
masa / standard
piagam pelanggan
Nombor
bukan
pematuhan
kepada standard
Peratusan
ke atas
ketidakpatuhan
kepada standard
1 Bertindak balas terhadap sebarang aduan awam yang diterima melalui JPS Careline 1-300-80-1010 berkaitan dengan masalah-masalah yang berkaitan dengan banjir, sungai, kawasan pantai dan saliran bandar dalam dua (2) hari bekerja.          
2 Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap.          
3 Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja.          
4 Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu.          

 

 PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2014 (SUKU TAHUN PERTAMA)

 

 
malaysia kedah water mosti mdec-icon msc 1msia BPAwam jpa

Jabatan Pengairan Dan Saliran Negeri Kedah Darul Aman
Tingkat 7, Bangunan Sultan Abdul Halim, Jalan Sultan Badlishah, 05000, Alor Setar, Kedah, Malaysia
Tel : +60 4-733 3433 | Fax : +60 4-731 4011 | Email : webmaster@didkedah.gov.my